Ξεπέρασε τα 100 μέλη το facebook group των Ποδηλατών Καλαμάτας.

Μέσα σε μία μόνο εβδομάδα έγιναν 100 τα μέλη του group. Ανταμείβονται, έτσι, οι προσπάθειες όσων συνέβαλαν στη δημιουργία και διάδοση του όλου εγχειρήματος, δυναμώνει η φωνή των ποδηλατών και συνεχίζονται οι προσπάθειες για την αλλαγή της νοοτροπίας μιας ολόκληρης πόλης…

Για περισσότερα μπείτε στο group: http://www.facebook.com/group.php?gid=88682118324#/group.php?gid=88682118324

Κατασκευή ποδηλατόδρομου στη Καλαμάτα

Σε επαγρύπνηση αναμένουμε την υλοποίηση της απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου να προχωρήσει ο Δήμος στην κατασκευή νέου ποδηλατοδρόμου. Ο ποδηλατοδρόμος θα ξεκινά από την αγορά, θα διέρχεται από την οδό Νέδοντος, Αριστομένους, Πάρκο, Ναβαρίνου και από εκεί παρόλο που αρχικά είχε αποφασιστεί να φτάνει μέχρι το ξενοδοχείο Φιλοξένια, τελικά θα καταλήγει πολύ πιο πριν στην εκκλησία της Αναστάσεως, λόγο περικοπών εξόδων. Συνολικά, το μήκος του δε θα ξεπερνά τα 4 χιλιόμετρα.

Η κατασκευή του ποδηλατόδρομου επιβάλλεται να τελειώσει μέσα στο 2009, διότι μέχρι τότε καλύπτονται οι δαπάνες του από το Γ’ ΚΠΣ, όπου το έργο είναι ενταγμένο. Σε περίπτωση που καθυστερήσει η ολοκλήρωση του έργου, ο δήμος θα πρέπει να πληρώσει τα υπόλοιπα έξοδα για την ολοκλήρωση του.

Σε καμία περίπτωση δε πρέπει να επαναληφθεί η αποτυχία του προηγούμενου ποδηλατόδρομου η οποία έχει πάρει διαστάσεις απάτης. Ο παλιός ποδηλατόδρομος έχει καταστεί άχρηστος και επικίνδυνος. Μάλιστα, δεν είναι λειτουργικός σε μία πόλη που κυκλοφορούν πολλά ποδήλατα και αυτό δείχνει, πως δημιουργήθηκε είτε από ανίδεους είτε από ανεύθυνους πολιτικούς, μηχανικούς, συγκοινωνιολόγους και τοπικούς φορείς.

Ο λόγος που πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη σημασία σε αυτόν τον ποδηλατόδρομο είναι επειδή συνδέει μεταξύ τους τις πλέων πολυσύχναστες περιοχές της πόλης, οι οποίες ασφυκτιούν με το πλήθος των αμαξιών που δέχονται καθημερινά. Επιπλέον, το μποτιλιάρισμα που δημιουργείται στο κέντρο, τις ώρες που είναι ανοιχτά τα καταστήματα, και στη παραλία, κάθε βράδυ τα καλοκαίρια, θα οδηγήσει ακόμα περισσότερους κατοίκους να μετακινούνται εναλλακτικά μέσα στη πόλη με το ποδήλατο. Συνεπώς, η σωστή κατασκευή του επιβάλλεται αν θέλουμε να μειωθεί σημαντικά το κυκλοφοριακό πρόβλημα στο κέντρο και στην παραλία.

Με βάση τη μελέτη που εκπονήθηκε από τον κ. Ζέκκο, τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου ποδηλατόδρομου θα είναι τα εξής:
ειδική διαγράμμιση δύο μέτρων, πλάτους, υπερυψωμένη από το οδόστρωμα, ειδικά κολωνάκια προστασίας, ειδικά χαρακτηριστικά και σήμανση κατακόρυφη/οριζόντια, μήκος 3.700 μέτρων, κατάλληλος χώρος στάθμευσης ποδηλάτων, μέση ταχύτητα 30 χιλιόμετρα την ώρα.



(Οριζοντιογραφία του νέου ποδηλατόδρομου)